Svar: Kønssygdom? - 8 mdr.
14. juli 2004
Alder:
8 mdr.
For det første tror jeg bestemt ikke at din datter har en kønssygdom, men det er da sandsynligt at hun måske har svamp. Det ville du dog kunne se, da hun så vil være rød og have knopper forneden. Det vil også gøre ondt og svie.
En anden mulighed er at din datter har fået blærebetændelse. Når man har blære betændelse lugter urinen ofte ret kræftigt, så for en sikkerheds skyld ville det være en god idé at få tjekket hendes urin hos lægen.
Du kan på apoteket købe en lille pose, som man klæber på tissekonen i bleen og som så opsamler en mængde urin, der er stor nok til at lægen kan stixe den for at se om der skulle være bakterier.
Fortsat held og lykke med hende.
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske