Svar: Embryo for lille?
6. december 2011
Alder:
0 mdr.
Kære du
Tillykke, hvor er det dejligt at du er gravid! :)
En gynækolog er den bedste til at besvare dit spørgsmål og det er begrænset, hvad jeg ved om lige præcis det emne, men jeg vil gerne dele mine tanker med dig :)
Jeg ved ikke om nogle embryoer kan vokse langsommere i starten end andre eller om nogle generelt bare vokser langsommere ...
Jeg ved dog, at selvom man har regelmæssige menstruationer, så kan ægløsningen godt flytte på sig og det kan derfor godt tænkes at du ikke har haft ægløsning på dag 14 efter sidste menstruation, men måske har haft det på dag 17, 20 eller noget andet .. Det sker. Så det er muligt at du har haft ægløsning senere end du tror, måske en uge senere og derfor ikke er helt så langt henne, som du har beregnet ...
Og ja, så spiller naturen os jo nogle gange et puds, så prøv nu at tage det helt roligt. Du er nødt til at vente 10 dage på en ny ultralydsscanning og så må vi se hvad den viser ..
Krydser alt hvad krydses kan for at du så denne gang kan se hjerteblink. Jeg ved jo hvor meget du og din mand har længtes efter at holde en lille ny baby i jeres favn :)
Knus og rigtig meget held og lykke!
Rigtig god weekend!
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske