Svar: Høj risiko på nakkefold
17. september 2010
Alder:
0 mdr.
Kære Helene
Jeg er ked af at høre, at I skal alle de tanker og bekymringer igennem. Det er utrolig hårdt, når man jo mest af alt bare ville gå og glæde sig ...
Du må holde fast i at I har prøvet det før og at jeres datter er sund og rask og at bekymringen dengang var unødvendig - forhåbentlig bliver det også sådan denne gang.
Hvorfor du igen kommer i høj risiko gruppe, tør jeg ikke sige - der er så meget vi ikke er herre over og sådan er det åbenbart for jer - i hvert fald håber og tror vi på at moderkagebiopsien også denne gang giver gode nyheder :)
Jeg krydser alt hvad krydses kan for det bedste. Rigtig meget held og lykke fortsat :)
Med venlig hilsen
Helen Lyng Hansen
sundhedsplejerske