Brev:
Gravid eller ej - 17 år
21. juli 2008
Alder:
17 år
Gravid eller ej - 17 år
Hej
Jeg er en pige på 17 snart 18, jeg har desværre ikke haft min menses i 1 måned nu. Men jeg har haft kvalme svimmelhed og ryg smerter og tisser mere end normalt. Mine spisevaner er også ændret meget. Jeg er ved ikke rigtig hvad det er men, jeg har snakket med en voksen i min familie og hun siger at det kan være et tegn på at jeg er gravid. Min kæreste siger at jeg skal tage til lægen, men jeg er fast beslutet på at tage en test først før jeg gør noget.
Jeg ved ikke havd jeg stille op.
Mange hilsner P