Brev:
Knop på penis
24. januar 2008
Alder:
18 år
Knop på penis
Hej Netsundhedsplejerske.dk
Jeg har på undersiden af min penis, fået en ”knop”, en hvid knop. Den er ikke øm, den klør ikke eller noget. Men den ligner lidt en bums, men kan ikke trykkes ud.
Er det noget der er normalt? Eller noget der skal gøres noget ved?
Med venlig hilsen
Anders, 18 år