Brev:
Hjælp - Jeg er meget tynd
14. juni 2007
Alder:
13 år
Hjælp - Jeg er meget tynd
Hej med dig
Jeg er en pige på 13 år, som har et problem. Jeg er meget tynd, nogle mener for tynd, hvilket jeg også selv mener. Jeg bliver drillet i skolen med det, og har haft nogle meget ubehagelige episoder med det.
Min mor havde det lige sådan på min alder, og siger at jeg skal have tålmodighed. Men jeg er så ked af, at jeg er så tynd, og jeg vil virkelig gerne have hjælp.
Jeg er ca.166 cm høj og vejer mellem ca. 40 og 42 kg. Jeg forbrander meget hurtigt, og skal spise tit, ellers risikerer jeg at besvime, hvilket jeg har prøvet før.
At jeg er så tynd, som jeg er, medvirker bl.a. at jeg næsten altid har skader, når jeg dyrker sport.
Jeg har prøvet at spise mere, men det hjælper ikke, og som min mor siger, hvis jeg skulle se ud, som jeg spiser, så skulle jeg veje 20 kg. for meget.
Jeg ville gerne høre, om du har en ide til, hvordan jeg kan tage på, men stadig være sund.
Jeg håber virkelig du kan hjælpe mig.
Med venlig hilsen
Stine