Brev:
Træthed hos dreng på 16 år
1. december 2003
Alder:
16 år
Træthed hos dreng på 16 år
Jeg er mor til en 16 årig dreng, som jeg syntes er træt og sløv, det vil sige kun hvis han ikke er igang med noget interesant.
Hvor mange timers søvn er rimeligt at forlange han får om natten, han er ikke til at drive i seng og skal op kl 6 hver morgen.
Kærlig hilsen
Britta