Brev:
Muligvis gravid?
27. november 2003
Alder:
18 år
Muligvis gravid?
Hej jeg er en pige på 18 år
Jeg har en fornemmelse af at jeg er gravid. Jeg har lige haft min menstruation, men det var kun bitte små blødninger, overhovedet ikke som den jeg plejer at have.
Nu er det også sådan at jeg har spiral, men jeg tror seriøst jeg er gravid.
Jeg er træt hele tiden, kaster op hver mogen 3-5 gange, og har virkelig stor morgen kvalme. Jeg kan ikke blive mæt.
Kan jeg være gravid?
Hjælp.
Hilsen Mille