Brev:
Graviditet, sex, p-piller, 15 år
28. februar 2006
Alder:
15 år
Graviditet, sex, p-piller, 15 år
Hej!
Jeg er en pige på 15 år, og er ikke sikker på om jeg er gravid. Vil meget gerne have lov til at stille nogle spørgsmål.
1. Hvor gammel skal man være før det er lovligt at have sex/få et barn?
2. Mig om min kæreste prøvede at have sex, men han kunne ikke få den op i mig... Vil bare vide om det er noget jeg kan blive gravid af?
3. Kan jeg få p-piller uden mine forældre får noget af vide om det?
4. Hvis jeg er gravid, vil jeg gerne beholde barnet. Men vil gerne flytte hjemmefra hvis det er muligt, for har mange familieproblemer, men jeg ved ikke om det er en mulighed?
5. Jeg har goth stil og det samme har min kæreste. Er det noget som måske kan påvirke barnet?
Jeg vil stadig være 15 år, når eller hvis barnet bliver født
Jeg håber du kan svare på mine spørgsmål, eller måske sende mig videre til en som kan?
På forhånd tak
K