Brev:
Hvide knopper på Penis
17. februar 2006
Alder:
18 år
Hvide knopper på Penis
Hej
Jeg er 18.
Jeg har efter og have været sammen med min kæreste fået noget hvide knopper på højre side af penis på inder siden.
Min kæreste har lige været til lægen idag fordi at hun muligvis havde svamp. Men jeg har ikk haft noget problemer før. Også samme dag begynder mine knopper med at komme.
Kan det have noget med hinanden og gøre?
Det klør meget lidt men er ømt.
Kan du hjælpe mig med hvad det er. Og hvad der skal til før det går væk
Håber du kan hjælpe mig
Daniel