Brev:
Hvordan bliver man sundhedsplejerske?
3. september 2003
Alder:
18 år
Hvordan bliver man sundhedsplejerske?
Hej.
Jeg håber, at det er okay, at jeg skriver til jer, for det er nemlig ikke et sygdomsspørgsmål jeg har. Jeg er en pige på 18 år og som går på HF 2.år.
Jeg er meget interesseret i sundhedsplejerske jobbet, men jeg kan ikke rigtigt finde noget information om uddannelsen og jobbet. Så jeg tænkte på, om du/I vil/kan henvise mig til evt. en internetadresse eller lignende, hvor jeg kan finde information om uddannelsen dvs. hvordan bliver man man det, hvad kræver det o.s.v.
Det er helt i orden, hvis du/I ikke har tid til at besvare mit spørgsmål.
Fortsat god dag.
Med venlig hilsen
Karina