Knop - av!

5. august 2004

Kategori:
Alder:
18 år

Knop - av!

Hej

Jeg har fået et problem. Håber rigtig meget du kan hjælpe mig..
Jeg har før haft samme problem som andre -- Knopper..de sidder yders på mine skamlæber.

Jeg har kunne trykke dem ud, og noget hvid lignende væske er kommet ud. De har aldrig været store, kun som en meget lille lillefingernegl..

Men denne jeg har fået nu er virkelig stor.

Den er på størrelse med det yderste led af en tommelfinger, og den buler en del ud.. 1 cm ca.

Den gør ondt af h...... til. Jeg kan næsten ikke gå. Jeg er meget bange for hvad det kan være.

Håber du kan hjælpe mig

Jeg har hørt at noget lignende det skal opereres væk og det vil jeg virkelig nødigt opleve.

Håber rigtig meget på et svar.

Kærlig hilsen
Maria

Læs Helens svar »

Annonce

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

Annonce

Viden om børn:

Fødsel

En graviditet varer normalt 40 uger, men naturen er ikke altid sådan, og nogle gange går fødslen igang før, andre gange senere. Føder du mellem uge 37+0 og 41+6 siger man, at du har født til tiden.

Mange kvinder oplever plukveer i graviditeten. Det er sammentræninger af musklerne i livmoderen, og det er måden, at livmoderen forbereder sig til fødslen på. I starten er disse sammetræninger uregelmæssige, men i takt med at fødslen nærmer sig, bliver sammentrækningerne mere...

Læs mere i Babylex

Rhesus-uforlignelighed

Vi har hver især en blodtype, som kan hedde A, B, AB eller 0 og derudover er vi delt op i Rhesus positive og Rhesus negative. De fleste mennesker er Rhesus positive, ca 15 % er Rhesus negative.

Hvis en Rhesus negativ kvinde bliver gravid og den kommende far er Rhesus positiv, så kan barnet, som kvinden venter være Rhesuspositiv efter sin far.

Imens barnet ligger i maven, så har det sit eget separate kredsløb, men der kan dog ske en lille udveksling af blod imellem...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen

Ja, så er det mig igen…..Tusind tak for dit svar og mange brugbare råd til min søns dagsrytme og nattesøvn. Vi vil straks gå i gang!

Kari, mor til dreng på 6 måneder