Brev:
Orgasme?
6. august 2004
Alder:
19 år
Orgasme?
Hej Helen
Jeg er en pige på 19, som har verdens sødeste dejligste kæreste man kunne ønske sig. Han er 27, og vi har været sammen siden april.
Jeg har bare et lille problem.....Har aldrig fået orgasme.... Jeg VED, det er noget mænd de går op i! De vil så frygtelig gerne gøre det godt, og kan ha´ret svært ved at forstå hvis ikke man "kommer"... Straks tror de, de ikke er go´e, og at man ikke kan li´det de gør.
Jeg har haft 3 kærester, og de 2 har været meget ældre end mig! Jeg har haft rigtig mange gode oplevelser med sex....men altid uden at få orgasme.....?
Man kan læse sig frem til, millioner af steder, at orgasme godt kan tage mange års erfaring at finde.... og at man med sin partner må prøve en masse forskelligt.....og bla bla bla!
Nu har jeg haft 4 års erfaring og har prøvet temmelig meget forskelligt.
Jeg synes bare slet ikke der er nogen forskel eller udvikling, som om min krop ikke rigtig "gider" at reagere på noget.
Det værste er næsten at jeg ikke har nænnet at sige til min kæreste at jeg aldrig får orgasme, men er blevet lidt for go´til at lade som om......og det er da vist en ond cirkel, er det ik? Han blir´så ellevild og kulret når vi er sammen, at jeg er bange for han vil blive skuffet hvis jeg sagde det til ham nu først...Han er virkelig "hårdtarbejdene":) og gør en masse jeg nyder, men det bliver aldrig til mere end det.
En tidligere kæreste sagde, jeg skulle prøve at tænke på andre dele af min krop og lade være med at stresse mig selv med at NU skulle jeg ha orgasme... Det hjalp heller ikke:(
Vil så frygtelig gerne tilfredsstille mig selv og ikke mindst min kæreste, når vi er sammen.
Håber du kan gi nogle råd.
Et sidste spørgsmål... Er der mange kvinder som aldrig oplever at få orgasme?
Kærlig hilsen mig, og på forhånd tak!