Orgasme?

6. august 2004

Kategori:
Alder:
19 år

Orgasme?

Hej Helen

Jeg er en pige på 19, som har verdens sødeste dejligste kæreste man kunne ønske sig. Han er 27, og vi har været sammen siden april.

Jeg har bare et lille problem.....Har aldrig fået orgasme.... Jeg VED, det er noget mænd de går op i! De vil så frygtelig gerne gøre det godt, og kan ha´ret svært ved at forstå hvis ikke man "kommer"... Straks tror de, de ikke er go´e, og at man ikke kan li´det de gør.

Jeg har haft 3 kærester, og de 2 har været meget ældre end mig! Jeg har haft rigtig mange gode oplevelser med sex....men altid uden at få orgasme.....?

Man kan læse sig frem til, millioner af steder, at orgasme godt kan tage mange års erfaring at finde.... og at man med sin partner må prøve en masse forskelligt.....og bla bla bla!
Nu har jeg haft 4 års erfaring og har prøvet temmelig meget forskelligt.

Jeg synes bare slet ikke der er nogen forskel eller udvikling, som ...

Annonce

... om min krop ikke rigtig "gider" at reagere på noget.

Det værste er næsten at jeg ikke har nænnet at sige til min kæreste at jeg aldrig får orgasme, men er blevet lidt for go´til at lade som om......og det er da vist en ond cirkel, er det ik? Han blir´så ellevild og kulret når vi er sammen, at jeg er bange for han vil blive skuffet hvis jeg sagde det til ham nu først...Han er virkelig "hårdtarbejdene":) og gør en masse jeg nyder, men det bliver aldrig til mere end det.

En tidligere kæreste sagde, jeg skulle prøve at tænke på andre dele af min krop og lade være med at stresse mig selv med at NU skulle jeg ha orgasme... Det hjalp heller ikke:(

Vil så frygtelig gerne tilfredsstille mig selv og ikke mindst min kæreste, når vi er sammen.

Håber du kan gi nogle råd.

Et sidste spørgsmål... Er der mange kvinder som aldrig oplever at få orgasme?

Kærlig hilsen mig, og på forhånd tak!

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

Annonce

Viden om børn:

Sut

Før i tiden var det almindeligt, at børn fik en sut med det samme, når de blev født. I dag mener man, at det er hensigtsmæssigt at man venter med at give barnet en sut, til amningen er etableret.
Hvis barnet får en sut for hurtigt, så kan det gå ud over barnets lyst til at die ved brystet. Dertil kommer at sutteteknikken er forskellig alt efter om barnet dier på brystet eller sutter på en sut.

Du kan møde mange forskellige holdninger til det at bruge sut og det er vigtigt...

Læs mere i Babylex

Udvikling - børn

Børns motoriske udvikling er forskellig, men du kan bruge følgende rettesnor:

1 mdr.: Barnet prøver at løfte hovedet fra underlaget, når det ligger på maven

2-3 mdr.: Støtter på underarmene og løfter hoved og bryst fra underlaget.

4 mdr.: Kan selv holde hovedet i siddende stilling. Begynder at trille rundt fra mave til ryg. Rækker ud efter ting.

5 mdr.: Hvis barnet får hjælp til at sidde op, vil det sidde med rank ryg og hovedet i fin...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens babydagbog som er en praktisk og lækker kalender smækfyldt med konkret information og gode idéer.

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen.

Tusinde tak for dit svar på mit sidste brev vedrørende min dreng. Det varmede at blive mødt med forståelse og indsigt – i forhold til lige netop den problematik vi var i på daværende tidspunkt.

Venlig hilsen
Mor til dreng på 3 år