Brev:
Pigers pubertet
20. februar 2012
Alder:
10 år
Pigers pubertet
Hej Helen
Min datter er 10 år gammel og er begyndt at få kønsbehåring. Hun klager også over lidt ondt i brysterne - er det normalt eller er det for tidligt?
Kan det sige noget om, hvornår hun får menstruation?
Hilsen
Mor