Brev:
Vil gerne være gravid
22. juli 2004
Alder:
18 år
Vil gerne være gravid
Hej
Jeg er en pige på 18 år. Mig og min mand vil gerne have et barn sammen, men hver gang at jeg har taget en gravidstest har den vist negativ.
Jeg har min menstruation meget sjælden. Sidste jeg havde den var d.9 oktober 2003 til d.14 oktober 2003 og det er jo længe siden.
Håber at du kan hjælpe mig
mange knus Mai