Spørgsmål om knopper omkring penis hovedet

25. juli 2004

Kategori:
Alder:
16 år

Spørgsmål om knopper omkring penis hovedet

Hej

Jeg er en dreng på 16 der har små knopper enkelt vis og i grubber, de er ikke på hovedet men et stykke fra penis hovedet, altså skaftet...

Har været på nettet og kigget, men jeg tror ikke det er de omtalte "Talgknopper" som nogen har, da mine ikke er på hovedet eller i kanten.

Jeg har været til lægen der siger det er ufarligt...

Men problemet for mig er ikke om det smitter, men om de ikke kan komme væk, da jeg bliver nervøs for min kærestes reaktion over det..

Kan det for guds skyld ikke fjernes med creme eller andet?

Med venlig hilsen Mig

Læs Helens svar »

Annonce

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

Annonce

Viden om børn:

Insemination

Hvis man har problemer med at blive gravide, så kan man blive behandlet med Insemination.

Insemination er den enkleste fertilitetsbehandling og den kan hjælpe, hvis manden har lettere nedsat sædkvalitet.

Behandlingen foregår ved at man fører en portion sæd direkte ind i livmoderen. På den måde springes sædcellerne den første del af vejen til ægget over og chancen for graviditet er dermed større. Derudover bruger man en 'oprenset' portion sæd, det vil sige en mere...

Læs mere i Babylex

Allergidisponerede børn

Når man taler om allergidisponerede børn skelner man imellem dobbelt forældre disposition og svær enkeltdisposition.

Dobbelt forældredisposition er når begge forældre har/har haft flerårig, svær lægediagnosticeret behandlingskrævende atopisk sygdom (Astma, rhinit, børneeksem eller sikker fødevareallergi).

Svær enkeltdisposition er når en af forældrene og/eller søskende har/har haft flerårig svær lægediagnosticeret, behandlingskrævende atopisk sygdom (Astma, rhinit,...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens bog om børn og mad. Bogen er propfyldt med tips, opskrifter og praktiske dagsplaner!

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen

Tusind tak for en god brevkasse. Den har i mange sammenhænge givet mig brugbare svar på de spørgsmål, der dukker op for en førstegangsmor.

De bedste hilsener
Den forvirrede førstegangsmor