Brev:
Spørgsmål om knopper omkring penis hovedet
25. juli 2004
Alder:
16 år
Spørgsmål om knopper omkring penis hovedet
Hej
Jeg er en dreng på 16 der har små knopper enkelt vis og i grubber, de er ikke på hovedet men et stykke fra penis hovedet, altså skaftet...
Har været på nettet og kigget, men jeg tror ikke det er de omtalte "Talgknopper" som nogen har, da mine ikke er på hovedet eller i kanten.
Jeg har været til lægen der siger det er ufarligt...
Men problemet for mig er ikke om det smitter, men om de ikke kan komme væk, da jeg bliver nervøs for min kærestes reaktion over det..
Kan det for guds skyld ikke fjernes med creme eller andet?
Med venlig hilsen Mig