Er jeg gravid - 14 år

13. juli 2004

Kategori:
Alder:
14 år

Er jeg gravid - 14 år

Hej

Jeg er en pige på 14 år. mig og min kæreste var i seng sammen en dag efter jeg havde haft min menses, han siger han nåede og komme ud af mig inden han kom. men jeg ville være på den sikre side og spiste fortrydelsespiller lidt under 2 døgn efter og begyndt at bløde i 4 dage 14 dage inden jeg normalt sku have min menses.

Har ikke spist ordenligt i 3 uger eller i hvert fald når jeg har spist gik jeg ...

Annonce

... ud og brækkede mig. Tog en test dagen efter jeg skulle have min menses og den var negativ. 4 dage efter igen, tog jeg en test mere og den var også negativ. Men er gået 9 dage over min menses. Kan det godt være fordi jeg ikke har spist ordenlig og taget fortrydelsespiller?

Hvor stor tror du chancen er for jeg er gravid, når begge mine teste var negative?

På forhånd tak.. håber du vil svare mig...
Sabine

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

Annonce

Viden om børn:

Udvikling - børn

Børns motoriske udvikling er forskellig, men du kan bruge følgende rettesnor:

1 mdr.: Barnet prøver at løfte hovedet fra underlaget, når det ligger på maven

2-3 mdr.: Støtter på underarmene og løfter hoved og bryst fra underlaget.

4 mdr.: Kan selv holde hovedet i siddende stilling. Begynder at trille rundt fra mave til ryg. Rækker ud efter ting.

5 mdr.: Hvis barnet får hjælp til at sidde op, vil det sidde med rank ryg og hovedet i fin...

Læs mere i Babylex

Navlestrengsblod - stamceller

Navlestrengsblod - det vil sige, det blod, som er tilbage navlestrengen og moderkagen efter fødslen - indeholder stamceller. Disse celler har hjulpet dit barn med at udvikle organer, blod, væv og immunsystem gennem hele graviditeten.

I dag forskes der meget intenst i brugen af stamceller, og håbet er at kunne gøre noget ved en række sygdomme, som i dag er uhelbredelige, fordi manglende eller ødelagte celler visse steder i kroppen ikke bliver dannet igen. Der findes mange...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Det siger medlemmerne ...

Hej Helen & Co.

Jeg har gjort det før, og det kan måske virke af for meget, at jeg nu gør det igen, men synes endnu engang, at jeg vil sende en tak til dig Helen og hvem end der ellers sidder bag hjemmesiden.

Nu med datter nr. to og efter syv ugers bekendskab med nyeste arving, finder jeg mig selv en lørdag aften helt i panik over, om vi da bare slet ikke kan finde ud af at have en baby. Og wupti på fem minutter har jeg fundet flere lign tilfælde af frustrerede mødre, der beskriver scenarier, der minder om det jeg sidder i. Med et bliver min situation helt "normal" og efterfølgende kan jeg med stor ro læse dine konstruktive svar, som jeg endnu engang finder både kompetente, letforståelige og direkte anvendliege (nu håber jeg også baby-pigen gør det;) )

Så igen stor ros herfra - det er en super hjemmeside!

Med lidt mere ro i mor-sindet sendes en stor TAK herfra.