Brev:
Kan jeg være gravid nu?
11. juli 2004
Alder:
15 år
Kan jeg være gravid nu?
Hej
Mig og min veninde har været på ferie, min eks kæreste og hans ven kom ned til os for selv at holde ferie. Mig og min eks kæreste var sammen hver dag i tre dage. Vi brugte ikke noget beskyttelse, men han kom ikke inde i mig, men ved siden af.
Jeg ved godt at der stadig er en risiko for jeg kan blive gravid, også fordi en af gangene kom han lige der hvor benet lukker sammen, tæt ved den knogle der sidder oppe over. Men mit spørgsmål er jo så, om hvor mange dage efter man er blevet gravid man kan teste det? Og om jeg overhovedet skal være bekymret for det.
Føler lidt at jeg ikke er det, som om jeg kan mærke det. Men allerede nu er det lidt som om at jeg har ondt i maven, men ved jo ikke om det er det! Det er var i denne her uge det skete..
Håber meget på svar. For ved ikke helt hvad der sker med mig, er rigtig forvirret..Hm, forresten er jeg kun 15 og han er 16..!
Kærligst