Middel mod talg?

19. juli 2004

Kategori:
Alder:
18 år

Middel mod talg?

Hej

Jer er en 18årig fyr som har talg knopper på min penis (også hovedet) og på mine testikler. Jeg ved med sikkerhed at det er talg, da jeg har været ved lægen to gange for at være helt sikker!

- Min læge vil ikk gi mig noget mod det, selvom jeg godt ved at man ka få det, han siger at det ikke er udbredt nok. Jeg synes det er meget udbredt, da jeg har det over det hele dernede...

Den anden læge jeg gik til (dog i samme lægehus) sagde at det kunne man aldrig gøre noget ved, og at det aldrig ville gå væk..(???)

Grunden til jeg skriver er fordi at det hæmmer men selvtillid rigtig meget og bliver et større problem dag, efter dag!

Jeg ved man godt kan få noget i mod det.. Hvad synes du jeg skal gøre (???)

Læs Helens svar »

Annonce

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

Annonce

Viden om børn:

Babyalarm

Babyalarmer kan give et fingerpej om at det lille barn sover godt eller er ved at vågne, men babyalarmer kan ikke bruges som babysitter og når man bruger en babyalram skal man altid tjekke sit barn ved selv at se på det.

Der er stor forskel på kvaliteten af de alarmer, der er på markedet og priserne svinger fra få hundrede kroner til langt over 1000kr.

De trådløse og batterikrævende alarmer er de mest populære i Danmark, fordi danske børn ofte sover udenfor. Vælger...

Læs mere i Babylex

Feberkrampe

Det lille barn evne til at kunne regulere sin temperatur er umoden. Det betyder, at nogle børn får krampe i forbindelse med, at de får feber. Temperaturen kan stige pludseligt, og når temperaturen stiger for hurtigt, kan temperaturreguleringscenteret i hjernen ikke følge med, og kramperne opstår.

Feberkramper opstår hos 2-5% af børn mellem 6 måneder og 5 år, og det er den hyppigste årsag til kramper hos børn. Feberkrampe er delvist arveligt, så end forældre eller søskende har...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Læs mere om Helens bog om gråd og trøst, som er en guldgrube af information til desperate forældre.

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen

Først og fremmest tusind tak for denne form for brevkasse - den er helt fantastisk for en 1. gangs mor som mig, som altid er bekymret for om jeg nu gør tingene godt nok:-) Så et tak herfra.

Helle, mor til dreng på 1 år