Brev:
Middel mod talg?
19. juli 2004
Alder:
18 år
Middel mod talg?
Hej
Jer er en 18årig fyr som har talg knopper på min penis (også hovedet) og på mine testikler. Jeg ved med sikkerhed at det er talg, da jeg har været ved lægen to gange for at være helt sikker!
- Min læge vil ikk gi mig noget mod det, selvom jeg godt ved at man ka få det, han siger at det ikke er udbredt nok. Jeg synes det er meget udbredt, da jeg har det over det hele dernede...
Den anden læge jeg gik til (dog i samme lægehus) sagde at det kunne man aldrig gøre noget ved, og at det aldrig ville gå væk..(???)
Grunden til jeg skriver er fordi at det hæmmer men selvtillid rigtig meget og bliver et større problem dag, efter dag!
Jeg ved man godt kan få noget i mod det.. Hvad synes du jeg skal gøre (???)