Brev:
Kønssygdom? - 16 år
15. juli 2004
Alder:
16 år
Kønssygdom? - 16 år
Hej med dig og tak fordi du gider at læse dette sprøgsmål og derpå besvare.
Jeg er en 16 årig dreng som er bekymret for om jeg har fået en kønssygdom. Derfor vil jeg gerne spørge dig om hvad dette kan være. Jeg har en pletvis rødme og enkelte steder små vide prikker som er bumse lignende. De er ikke store men de er der. Jeg har haft ubeskyttet sex med flere kærester i faste forhold, men ingen af dem har haft sygdomme da de var jomfruer. Er lidt bekymret for det, så håber du vil svare.
Derudover vil jeg gerne spørge dig om, om kønssygdomme skal overføres? Eller kan man selv "skabe" en kønssygdom?
Med venlig hilsen Mig