Brev:
Kløen på penis
14. juli 2004
Alder:
16 år
Kløen på penis
Hej
Jeg har på mit penis hovede nærmest et "sår" sikkert efter jeg har kløet i det. Jeg ved ikke hvad det skyldes, det kommer stortset altid efter jeg har onaneret. Hvis jeg fx. holder en pause, forsvinder det stille, men når jeg begynder igen, kommer det og det klør ret meget, og det skal siges jeg også er en smule rød, både på forhud og penis hoved. Har aldrig haft sex, så det er ikke noget der er smittet på.
Hvad kan det være, og hvad kan hjælpe?
Med venlig hilsen
Jannik