Brev:
Hvor meget for lidt vejer jeg?
6. juli 2004
Alder:
14 år
Hvor meget for lidt vejer jeg?
Hej
Jeg vejer for lidt, og er alt for tynd. Nu vil jeg altså forsøge at tage lidt på, og jeg har lige læst et sted herinde, hvordan jeg gør.
Men hvor meget for lidt vejer jeg? Jeg er 14 år, 1,69 høj, og vejer ca. 47 kilo.
Et sted har jeg læst, at min ideal vægt er 62 kilo. Det er altså RET meget jeg så skal tage på! Passer det nogenlunde?
Kærlig hilsen
Caroline