Brev:
Jeg er ung mor
19. juni 2004
Alder:
16 år
Jeg er ung mor
Hej
Jeg er det man kommer til at kalde ung mor. Jeg er blevet gravid med min kæreste for 2 uger siden. Da jeg fortalte min kæreste det, sprang han op i luften af glæde og er/var totalt lykkelig. Det skal lige siges jeg er 16 og han bliver 22.
Jeg skal til og på Handelsskolen, glæder mig vildt meget. Økonomi er intet problem for os. Han er murer og arbejder meget sort og sådan. Jeg er ung pige i huset ved en famalie ca. 35 timer om ugen, men har lige sagt op, så der er tid til det hele.
Man burde måske ikke sige direkte jeg har et problem, begge vores familier glæder sig og vi har snakket det hele godt igennem, der er ingen problemer. Men så kommer det - MEN...
Mig og min kæreste har været sammen 1 år her d. 18/6. Jeg tror han frier og jeg vil selvfølgelig sige ja. Men når du hører det her, hvad tænker du så?
Jeg ved andres mening er ligegyldig, men jeg tænker meget over det når jeg går på gaden og tænker - ja om bare 2 måneder kan alle se jeg er gravid eller sådan noget?
Vil bare gerne høre din mening om det.
Knus den gravide