Jeg er ung mor

19. juni 2004

Kategori:
Alder:
16 år

Jeg er ung mor

Hej

Jeg er det man kommer til at kalde ung mor. Jeg er blevet gravid med min kæreste for 2 uger siden. Da jeg fortalte min kæreste det, sprang han op i luften af glæde og er/var totalt lykkelig. Det skal lige siges jeg er 16 og han bliver 22.

Jeg skal til og på Handelsskolen, glæder mig vildt meget. Økonomi er intet problem for os. Han er murer og arbejder meget sort og sådan. Jeg er ung pige i huset ved en famalie ca. 35 timer om ugen, men har lige sagt op, så der er tid til det hele.

Man burde måske ikke sige ...

Annonce

... direkte jeg har et problem, begge vores familier glæder sig og vi har snakket det hele godt igennem, der er ingen problemer. Men så kommer det - MEN...

Mig og min kæreste har været sammen 1 år her d. 18/6. Jeg tror han frier og jeg vil selvfølgelig sige ja. Men når du hører det her, hvad tænker du så?

Jeg ved andres mening er ligegyldig, men jeg tænker meget over det når jeg går på gaden og tænker - ja om bare 2 måneder kan alle se jeg er gravid eller sådan noget?

Vil bare gerne høre din mening om det.

Knus den gravide

Læs Helens svar »

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

Annonce

Viden om børn:

Køkkenhygiejne

Når man laver mad til småbørn er god køkkenhygiejne særligt vigtig. Små børns forsvar overfor bakterier er mindre end voksnes, og derfor får børn lettere ondt i maven eller får en maveinfektion.

- Undgå at sprede bakterier mellem madvarer. Hold f.eks. rå grøntsager adskilt fra råt kød, så der ikke kommer jordbakterier på kødet, og så der ikke kommer bakterier fra kødet på grøntsagerne.

- Hold også rå madvarer adskilt fra mad, der er klar til at blive spist. Det...

Læs mere i Babylex

Sushi til gravide og ammende

Gravide og ammende må meget gerne spise sushi, og det kan være en udmærket måde at få varieret sit indtag af fisk på. Der er dog lidt forholdsregler du skal tage.

Fødevarestyrelsen pålægger både forhandlere, sushi-restauranter og øvrige leverandører at dybfryse fisken før den sælges. Fisken skal være frosset ned til til -20 grader i 24 timer for at komme eventuelle parasitter i fiskekødet til livs.

Vælger du at lave sushi selv, skal fisken på samme måde fryses ned...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Det siger medlemmerne ...

Hej Helen,

Som saedvanligt: Tusind tak for dine dejlige raad og brugbare viden! Det er fantastisk at have dig

Mange hilsner
Camilla