Brev:
Hvor høj tror du jeg bliver?
9. juni 2004
Alder:
12 år
Hvor høj tror du jeg bliver?
Hej:)
Jeg er en pige på 12 år. Jeg er 173 cm. høj. Min mor er 168 cm.
Min far er 180 cm. Min storebror er 191 cm. (han er 15 år).
Jeg har næsten intet tilfældes med min mor eller far.
Jeg ligner nok mest min storebror.
Hvor høj tror du ca. at jeg bliver?