Brev:
Vil tage på, men hvordan?
5. juni 2004
Alder:
16 år
Vil tage på, men hvordan?
Hejsa
Jeg er en fyr på 16 og er 178 cm høj, og vejer 57 kg. I september bliver jeg 17.
Jeg synes at jeg er for tynd og det synes min familie og venner også.
Jeg ved ikke hvordan jeg skal tage på, så kan du hjælpe mig?