Røde knopper på penis

30. maj 2004

Kategori:
Alder:
16 år

Røde knopper på penis

Hey

Jeg er en dreng på 16 år som har et problem.
Har ikke ville gå til lægen før jeg lige havde skrevet til 'Netsundhedsplejerske.dk'.

Der er røde flade knopper på min penis, og min forhud er helt rød, strammer og klør lidt.

Knopperne på penis klør eller gør heller ikke ondt. Jeg har været i seng med en pige før - kan det have noget og gøre med det? (begyndte efter samleje uden kondom.)

Håber du kan forklare det.!

Med venlig hilsen
Anders

Læs Helens svar »

Annonce

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

Annonce

Viden om børn:

Bug Buster

Bug Buster er en metode til at fjerne hovedlus. Joanna Ibarra fra den velgørende organisation Community Hygiene Concern i London har udviklet denne metode og princippet i i Bug Busting er, at du i en og samme arbejdsgang får tjekket for hovedlus og også får fjernet lusene.

Metoden bygger på viden om lusenes adfærd og udvikling og på benyttelse af tættekam, almindelig shampoo og hårbalsam. Behandling med insekticider er således overflødig.

Du kan købe "Bug Buster"...

Læs mere i Babylex

Barnevogn

Når I skal købe en barnevogn er det vigtigt at I gør jer klart, hvad vognen hovedsageligt skal bruges til.

Skal den mest stå på altanen, eller skal den bruges til at gå lange ture med. Skal den kunne bæres op og ned ad trapper? Og skal den kunne være i bilens bagagerum?

Det er også vigtigt at tænke på årstiden. Både sommer, men især om vinteren, er det vigtigt at både kassen og kalechen er vandtæt. Om vinteren er det vigtigt, at både sider og bund er godt...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen.

Det går rigtig fint med Emilie, hun er blevet supergod til at sove i barnevognen og sover nu 2 lure om dagen på ca. 2-3 timer, så det er skønt - tak for dit forrige råd :o)

Hilsen Emilies forældre