Brev:
Hvordan skal jeg tabe mig?
30. maj 2004
Alder:
16 år
Hvordan skal jeg tabe mig?
Hej
Jeg er en pige på 16 og jeg har et problem som nok mange har, jeg er for tyk. Jeg ved ikke, hvordan jeg skal lægge min kost plan... jeg vil meget gerne tabe mig.
Jeg er 1.58 og vejer ca 69kg..., så hjælp mig.
Venlig hilsen
Naja