Brev:
Svamp i skeden - 18 år
29. maj 2004
Alder:
18 år
Svamp i skeden - 18 år
Hej
Jeg har i nogen tid haft en kløen i skridtet, og efter en veninde fortalte at hun har svamp, kom jeg til at tænke på om det måske er det jeg har. Indtil videre troede jeg at kløen skyldtes at jeg barberer alt håret væk dernede. Kan det være rigtigt?
Jeg har for nylig været ved lægen hvor jeg blev tjekket for klamydia osv, på det tidspunkt tænkte jeg ikke på at blive tjekket for svamp, men ville min læge kunne se det, hvis der var noget? Er der andre symptomer for svamp end kløen?
Venlig hilsen
Maria