Svamp i skeden - 18 år

29. maj 2004

Kategori:
Alder:
18 år

Svamp i skeden - 18 år

Hej

Jeg har i nogen tid haft en kløen i skridtet, og efter en veninde fortalte at hun har svamp, kom jeg til at tænke på om det måske er det jeg har. Indtil videre troede jeg at kløen skyldtes at jeg barberer alt håret væk dernede. Kan det være rigtigt?

Jeg har for nylig været ved lægen hvor jeg blev tjekket for klamydia osv, på det tidspunkt tænkte jeg ikke på at blive tjekket for svamp, men ville min læge kunne se det, hvis der var noget? Er der andre symptomer for svamp end kløen?

Venlig hilsen
Maria

Læs Helens svar »

Annonce

Annoncer

Sponsorerede artikler

Læs mere her

Annonce

Viden om børn:

Graviditet

Det første tegn på, at du er gravid, er normalt udebleven menstruation, eller at du bløder meget lidt. Derudover kan du få kvalme - især om morgenen. Dine bryster kan vokse og blive ømme. Du kan også opleve at være ekstra træt.

Har du mistanke om, at du er gravid, så er det en god idé at tage en graviditetstest. Du bør også altid kontakte din læge, for at aftale tid til en graviditetskonsultation.

Graviditeten varer normalt 40 uger, og lægen vil beregne din...

Læs mere i Babylex

C-Vitamin

Vitamin C findes i frisk frugt, grøntsager og kartofler. Danske børns indtag af vitamin C er normal tilstrækkeligt og Sundhedsstyrelsen anbefaler derfor ikke ekstra tilskud af vitamin C til mature børn.

Præmature børn, dvs. børn født før 37 uge har mindre depoter af jern, vitaminer og mineraler end mature børn. Det gælder især for de fedtopløselige vitaminer A, D, E, K, men også for C-vitamin.

På neonatalafdelingerne vil det præmature barn få ekstra tilskud af...

Læs mere i Babylex

Svartidsbarometer

Aktuel svartid

Annoncer

Gratis nyhedsbrev

med nye præmier hver måned

Annonce

Det siger medlemmerne ...

Kære Helen

Tak for altid lange og fyldestgørende svar.

Lone og Claus fra København