Brev:
Su og barn
29. maj 2004
Alder:
18 år
Su og barn
Hej Helen
Jeg har et spørgsmål vedr. SU, når man er ung mor.
Jeg er under uddannelse, og venter mig et barn. Så jeg skal have barsel midt i min uddannelse som salgsassistent.
Hvor meget SU hjælp får man så? Jeg er 18 år, når jeg føder mit barn.
Med venlig hilsen
Stine