Brev:
Graviditet og ung mor
26. maj 2004
Alder:
18 år
Graviditet og ung mor
Jeg er en pige på 18 år. Mig og min kæreste, på 21, er begyndt at snakke om at få et barn. Vi ved godt at vi er meget unge, men er meget sikre på at vi godt kan klare det.
Jeg er dog temmelig nervøs for omverdenens reaktion - men jeg føler samtidig at det er min og min kærestes beslutning.
Jeg stoppede med p-piller for en måneds tid siden - hvor lang tid går der så før jeg kan blive gravid?
Er der nogle mødregrupper, for unge mødre tæt ved Holbæk?
Håber du kan svare på mine spørgsmål.
Med venlig hilsen
Stine