Brev:
Nervøs for om jeg er gravid
27. februar 2009
Alder:
17 år
Nervøs for om jeg er gravid
Hej,
Jeg er en pige på 17 år og jeg er ikke sikker på om jeg er gravid eller ej.
Mig og min kæreste havde sex og under det hele var kondomet knækket, det var den sidste dag jeg havde menses og jeg er meget nervøs for om jeg er blevet gravid.