Brev:
Høj stol og rigtig mad
31. maj 2006
Alder:
6 mdr.
Høj stol og rigtig mad
Hej
Her kommer lige et par af de korte:
Skal et barn ikke kunne sidde helt selv, før man begynder at bruge høj stol?
Når Oscar (6 ½ måned) får sin skemad, så tygger han vældig fint på det. Jeg lader ham nogle gange sutte på min mad, f.eks. mit æble eller mit brød, og det elsker han. Kan jeg for sjov prøve at give ham andet end skemad, eller er det for tidligt. Jeg er bange for, at han skal blive kvalt.
Med venlig hilsen
Heidi