Brev:
Drikke selv men vil ikke af med koppen igen
26. oktober 2017
Alder:
11 mdr.
Drikke selv men vil ikke af med koppen igen
Hej Helen,
Min søn vil meget gerne spise selv og øver sig hver dag. Udfordringen kommer når han skal drikke af en kop, han kan sagtens selv – dog med lidt hjælpe til at sætte den igen.
Men 9 ud af 10 gange drikker han en tår af koppen og så tror han koppen er tom – også vil han gerne lave lyde ind i koppen/snakke ind i koppen fordi det lyder sjovt. Ofte vil han ikke af med koppen igen og det kan blive enden på et måltid fordi han bliver ked af det når vi tager den fra ham.
Har du nogle råd omkring dette?
Med venlig hilsen
Kris