Brev:
Hænger på armen hele tiden
10. september 2017
Alder:
11 mdr.
Hænger på armen hele tiden
Hej Helen
Skriver ift. min dreng August på 11. måneder. (Født 2 måneder for tidligt)
Har lige haft en lidt hård uge, hvor August har haft behov for at sidde på min arm hele tiden. Hvis jeg sætter ham ned på f.eks. legetæppe eller giver ham til min kæreste. Begynder han at græde med det samme. Også selvom jeg står lige ved siden af og ikke går fra rummet.
Det begyndte efter han har været syg med feber og forkølelse, men det er nu 5 dage siden at feberen forsvandt og han virker helt frisk, men hans behov for hele tiden at være hos mig har ikke ændret sig. Jeg troede det vil forsvinde når han blev frisk, men frygter nu at det er et længerevarende problem.
Har du nogen ideer til hvad det kan være og hvad vi evt. kan gøre?
Venlig hilsen
August´s mor