Brev:
Vuggestue start og gråd
4. september 2017
Alder:
15 mdr.
Vuggestue start og gråd
Hej Helen
Nu er det 1 måned siden at min søn startede i vuggestue, og han græder stadig hver morgen når jeg aflevere ham. Sidst skrev du flere ting som bl.a. aflevere ham helst til 1 pædagog og direkte i favn på hende, vi vinker farvel, vi trækker ikke tiden ud, han vågner af sig selv (det har han altid gjort da jeg er ledig), jeg har altid afleveret ham senere i forhold til de andre børn. Alle de ting bliver gjort.
Han er dog begyndt at sove til middag i vuggestuen, der var lige en dag i sidste uge hvor han ikke vil sove der så måtte jeg hente ham. Han har fået en rejseseng i et rum for sig, da han sover meget på maven og det kan han ikke i kryben.
Pædagogerne siger at han kort tid efter jeg har afleveret ham falder til ro og glad igen, så han er ikke ked af det hele dagen.
Jeg aflevere ham 8.40 og henter ham ca. 14.15 så passer det med at han får sovet og vågner og får lidt frugt sammen med de andre børn.
Men jeg bliver lidt bekymret med hensyn til når jeg aflevere ham, er det normalt at han stadig græder så meget hver gang jeg aflevere ham? Har du flere gode råd?
På forhånd tak.