Brev:
Sprog - 2 år, 2 mdr.
3. august 2017
Alder:
2 år, 2 mdr.
Sprog - 2 år, 2 mdr.
Kære Helen
Tak formen rigtig god brevkasse. Vi har før haft glæde af dine råd, og håber at du endnu engang kan hjælpe os på vej.
Vores dreng på 26 mdr. taler slet ikke med ord endnu. Det eneste ord han bruger er far.
Han forstår alt, og er rigtig god til at snakke med lyde, melodi og fagter. Vi læser masser af bøger, og det elsker han. Han er glad og kærlig, og en rigtig charmetrold.
Jeg har spurgt i vuggestuen, og de er ikke bekymrede da han forstår alt, og er så god til at kommunikere. Det er vi naturligvis glade for, men burde der ikke være flere ord på? Eller er der bare nogle børn der holder igen, og så pludselig knækker koden og taler løs?
Det virker ikke til at han forsøger på at udtale ord....han taler bare sit eget lydsprog, som ofte er nemt at forstå. Han spiser godt, sover godt og der er fuld fart på
Hvad er dine tanker? Er der noget vi kan gøre for at anspore hans sproglige udvikling?
Mange venlige hilsner
B's mor og far