Brev:
Hvor meget skal man aktivere baby på 4 mdr
3. august 2017
Alder:
4 mdr.
Hvor meget skal man aktivere baby på 4 mdr
Kære Helen
Vi er lidt i tvivl om, hvor meget mad vores søn på 4 mdr skal aktiveres. Han er en stærk lille mand, der kan stå på sine ben, når man hjælper ham med balancen. Han ligger meget på maven og leger, ligesom vi tumler rundt med ham med flyveture osv. Han er meget nysgerrig og vil gerne se og smage på alting - især ting med farver :)
Jeg kan se, at du foreslår at man har en ret fast rytme - særligt når man som os har en dreng, der har svært ved at sove sine lure - og jeg er i tvivl om, hvor meget tid, man skal tumle, og hvor meget tid man skal bruge på at skrue ned for tempo inden puttetid? Han kan være vågne i godt 1,5 time, før han begynder at vise træthedstegn. Han virker altid til at have mere energi i kroppen, uanset hvor træt han er - og spjætter med arme og ben i 5-25 min inden han sove.
På forhånd tak
Med venlig hilsen
Sofie