Brev:
Baby bider, især i fødder
7. juli 2017
Alder:
14 mdr.
Baby bider, især i fødder
Hej Helen
Vores søn syntes at det er rigtig sjovt at bide i andre mennesker, især fødder. Han har faktisk gjort det ret længe siden han var 10 måneder gammel.
Hver gang han gør det siger jeg "Nej skat, jeg vil ikke have at du bider mig" så kigger han på mig og så prøver han at bide igen. Det er ikke fordi han er vred eller sur når han bider. Han smiler og syntes det er rigtig morsomt at bide og lege med fødder.
Har du nogle råd til hvordan vi for ham til at stoppe med at bide? :-)
På forhånd tak.