Brev:
Overstimuleret af for mange lyde?
24. maj 2017
Alder:
3 mdr.
Overstimuleret af for mange lyde?
Hej Helen
Er det okay at jeg har radioen kørende hele dagen? Selvfølgelig ikke på fuld skrue, men nyder at gå og høre radio i løbet af dagen da jeg helst ikke har tv´et kørende når S er vågen.
Min sundhedsplejerske siger det er helt fint fordi her heller ikke skal blive for stille, især fordi S jo er enebarn. Men efter at have læst i en af dine bøger at babyer tager alle lyde og indtryk ind bliver jeg i tvivl om hvorvidt det er for meget for hende?
Venlig hilsen
Christine