Brev:
AKtivering af baby - 6 mdr.
20. maj 2017
Alder:
6 mdr.
AKtivering af baby - 6 mdr.
Kære Helen.
Jeg har et spørgsmål til aktiveringen af min baby på 6 mdr. Jeg ELSKER at være mor, og det er vores første baby. Derfor er jeg helt vild for at aktivere ham, og lege med ham det meste af tiden. Dog nyder jeg egentlig også bare at være hjemme og hygge med vores dreng og bare nyde barslen. Mit spørgsmål går derfor lidt på om jeg aktiverer ham "nok"?
Vi går til babysvømning hver tirsdag, og det elsker vi begge to. Ellers ses vi ikke særlig tit med mødregruppen. Vi bruger tiden på leg i stuen herhjemme, lange gåture med barnevognen (hvor han nu kan sidde op og kigge med), sanglege, sæbebobler osv. osv. Jeg kan godt blive lidt bekymret for om han ser nok til andre babyer, men vi ses også jævntligt med fætre, kusiner (en gang om måneden cirka.)
De bedste hilsener,
Førstegangsmoderen