Brev:
Bleskifte og tøjskifte baby vil ikke
13. marts 2017
Alder:
10 mdr.
Bleskifte og tøjskifte baby vil ikke
Hej Helen
Det sidste stykke tid er det blevet rigtig svært at skifte hans ble og tøj. Han vil bare ikke ligge på puslebordet han bliver ved med at vende sig om og løfte hovedet, jeg har prøvet at skifte ham andre steder f.eks. på toilettet men det hjælper ikke han vil bare ikke ligge ned på ryggen når jeg gør modstand begynder han at græde og skrige.
Det eneste der er når en anden person underholder ham mens jeg skifter ble og tøj.
Har du nogle gode råd til dette?
På forhånd tak.