Brev:
Hjem fra vuggestue - 10 mdr.
23. februar 2017
Alder:
10 mdr.
Hjem fra vuggestue - 10 mdr.
Hej Helen.
Jeg har nu læst din borg omkring start i institution og tak for det.
Jeg har dog et spørgsmål.
Min dreng er igang med at blive kørt ind og det går rigtig godt. Jeg er dog lidt i tvivl om hvad jeg skal lave med ham når han kommer hjem ved 15-16 tiden for ikke at overstimulere ham for meget.
Omkring en 17 tiden tager vi ham med ud i køkkenet når vi laver mad, og så hygger vi alle derude.
Men indtil da..
Nogle inputs til hvad man kan lave efter vuggestuen som kan være en god måde at komme hjem på?