Brev:
Adfærd - 10 mdr.
9. februar 2017
Alder:
10 mdr.
Adfærd - 10 mdr.
Hej Helen
Min dreng er snart 10 mdr, og jeg har lidt spørgsmål til hans adfærd.
Jeg ved at han lige nu gennemgår et tigerspring, men her på det sidste når han er rigtig ked af det, så vil han ikke trøstes. Med det menes at når han bliver krammet næsten sætter af som en flisbue og støder en fra sig. Hvad betyder dette?
Det er første gang jeg oplever det, og er lidt bekymret. Han kan sagtens trøstes, men det tager længere tid og tit med flisbuen indblandet.
Hilsen