Brev:
At kunne rime
20. januar 2017
Alder:
6 år
At kunne rime
Hej Helen,
Hvornår skal børn kunne rime?
Min søn som lige er fyldt 6 år kan ikke høre at ord rimer. Det er som om at han godt kan høre at ordende ligner hinanden, men hvis han selv skal prøve at eksempelvis at finde et ord som rimer på hus, så siger han et helt andet ord som starter med samme bogstav, men som ikke rimer :-)
Jeg tænker at det ville være godt for ham at kunne inden han starter i skole?
Tak for dit svar.
Mor