Brev:
Hvornår kan børn spise og drikke selv?
10. januar 2017
Alder:
8 mdr.
Hvornår kan børn spise og drikke selv?
Hej Helen
Ift mad er jeg ret nysgerrig på hvornår man kan forvente at ens barn selv spiser de tern eks. rugbrødet er skåret ud i selv?
Idag spiser min søn det frugt, rugbrød/grøntsagsstænger selv, men ikke de tern vi har skåret ud. det vil han kun spise hvis vi serverer det med ske eller gaffel?
Det samme med kop, hvornår kan forvente at de selv skal kunne drikke af den?
Med venlig hilsen