Brev:
Baby interesseret i vores ting
16. december 2016
Alder:
7 mdr.
Baby interesseret i vores ting
Hej Helen
Nu er vores søn begyndt at være interesseret i vores mobil telefoner, fjernbetjeningen, lamelgardiner osv.
Hvergang han tager min mobil telefon, skynder jeg mig at tage den fra ham igen men så begynder han at græde og blive ked af det, som regel stopper det når jeg giver ham noget legetøj.
Han er også begyndt at kravle mere og han hiver fat i lamelgardinerne hele tiden, det jeg gør nu er at tage ham væk hvergang han nærmer sig dem.
Har du nogle gode råd ideer til hvordan jeg skal reagere på de ting?
Hilsen