Brev:
Gråd - 6 mdr.
4. november 2016
Alder:
6 mdr.
Gråd - 6 mdr.
Hej Helen
Så er jeg tilbage.
Min søn runder 7 mdr. d. 18 November. Indenfor den sidste måned synes jeg der er kommet mere gråd i min søns dagligdag. Han har ligeledes været syg indenfor den sidste uge, og det fortsat med lidt forkølelse.
Men mit spørgsmål går på at der er kommet mere gråd ind i vores dagligdag.
Vi starter morgenen 6.30 og efter sit første måltid plejer han at ligge på sit legetæppe og hygge, men det går ikke mere. Han kigger på det som om han vil derned og når jeg ligger ham bliver han ked. Hvis jeg får ham til ro og gå, begynder han langsomt at pludre, men når jeg nærmer mig er det som om at han starter igen. Tager jeg ham op, så stopper det.
Han har aldrig kunne lide at få tøj på, men synes at gråden er blevet værre på det sidste, prøver at gøre pusletiden sjov men intet virker.
Når vi spiser, hvis maden ikke går hurtigt nok eller vi skal "vaske"ham med en klud efter han har spist sætter han også i gråd.
Generelt vil han ikke ligge alene mere, samt han virker meget "irritabel", hvad jeg har observeret er det slemmest om formiddagen.
Vores dag er således:
05.00 sidste amning
06.30 En kop vand og lidt frugt stænger ( han vil ikke spise morgenmad her)
08.00 Grød og frugtmos, kop vand
LUR ( Ammer)
11.00 Grøntsagsmos og Stænger, kop vand
LUR ( Ammer)
14.00 Frugtmos og stænger
LUR ( hvis han har brug for det)
1800 Aftensmad
19-1930 Godnat
Mine tanker er:
1. Er han for træt om morgenen?
2. Jeg ved han stadig er sløj, men det stod også på inden?
3. Han vil ikke amme så meget mere, kun inden lure og og om natten
4. Er der noget jeg overser ift hans behov?
Hvad kan dette betyde søde Helen?
Med venlig hilsen