Brev:
Aktiviteter og ud af døren
7. oktober 2016
Alder:
4 mdr.
Aktiviteter og ud af døren
Kære Helen
Lillesøster er nu blevet 4 måneder, og der er flere ting som jeg godt kunne tænke mig at foretage mig med hende men synes det er svært pga. hendes lure.
Vi er meldt til babysvømning som fx. ligger kl. 11.30, hvis hun kommer ud til formiddagslur fx kl. 9 og sover 1,5 time så passer det fint men hvis hun fx kun sover 40 min så er hun jo ved at være træt når babysvømning starter. Der er fx også babysalmesang kl. 10 men det ligger midt i formiddagsluren hvis hun sover godt.
Hvordan kommer man ud af døren? Jeg synes det er rigtig svært.
Kærlig hilsen