Brev:
Tegnefilm
12. september 2016
Alder:
4 mdr.
Tegnefilm
Hej Helen
Må man begynde, at vise baby små klip af tegnefilm/baby musik videoer på youtube?
Jeg har prøvet det et par gange når min søn har været urolig, og det har fået ham til at falde til ro.
Er det okay at gøre engang imellem?