Brev:
Rulle fra ryg til mave - og mave til ryg
2. juli 2016
Alder:
4 mdr.
Rulle fra ryg til mave - og mave til ryg
Hej igen :-)
Min søn på 4½ måned har gennem længere tid rullet fra ryg til mave. Han elsker at ligge på maven. Men han ruller ikke den anden vej; fra mave til ryg. Jeg har ellers forståelsen af, at det oftest er det man lærer først?
Og jeg tænker også over, at han i sin seng vender sig om på maven og ikke kan vende sig tilbage?
Tak for svar :-)
Med venlig hilsen
Malene